Mar 16, 2011

"God made the Habour, and that's all right, but Satan made Sydney"

Har indset at jeg er bagud med opdateringerne her, og tænkte jeg at jeg nok hellere måtte komme lidt i gang. Derfor kommer der her lidt billeder fra min anden uge i Sydney - det skal lige siges at jeg stadig er helt igennem forelsket i Sydney, og at jeg fra i morgen kun har to uger tilbage er slet ikke til at forstå. Jeg vil ikke hjem. Ikke endnu.

'It is beautiful, of course it's beautiful - the habour; but that isn't all of it, it's only half of it; Sydney's the other half, and it takes both of them together to ring the supremacy bell. God made the harbour, and that's all right, but Satan made Sydney' 
- Mark Twain skrev meget vel de ord tilbage i 1897, men stadig i dag er det så sandt som det er sagt.

 Med færgen til Manly beach

Cupcakes factory på George St. 




 The botanic gardens







Faste "aboriginals" på gaden ved havnen

Psycho Sam, Ginger Ninja, you name it!

Lørdag stod på Mardi Gras, og alle var klædt ud!


Rihanna concert!




Plejer træthed efter Rihanna koncert på Bondi Beach med Cola, Frankie, David Bowie og Skittles!


1 comment:

  1. I like your blog a lot, your photos are great, very inspirational!:) The first is my favourite:)

    I have become a follower and I would really appreciate it if you visited and followed me as well:)

    Thank you in advance!

    Chrysa
    Stories and Sequins

    ReplyDelete